Nuffnang Ad

Tuesday 29 September 2015

REZEKI ALLAH SANGAT LUAS...ALHAMDULILLAH...

Salam...ANNUR OUTLET sebenarnya bermula dari produk bakery. Alhamdulillah, kami sekeluarga diberikan minat yang sama.ber"BISNESS" adalah part time job kami. Alhamdulillah, saya juga dikurniakan seorang suami yang juga mempunyai otak bisness...

Dari bakery, kami move on pada beberapa produk lain seperti TAMMAR KOKO yang sangat2 mendapat sambutan pada masa kini..

Disebab kan saya ader baby..dan masa untuk membaking tu agak terhad,sy mula memikirkan apa bisness yang sy nak buat sebab sy tak nak ms sy tu penuh sangat sampaikan nak layan anak pun tak ader masa kan..Sebab anak saya sangat manja.hihi...

So,dalam otak ni tiber2 terfikir nak jahit shawl sendiri.sebenar nya,orang yang tak faham jiwa saya mungkin akan cakap,belajar tinggi2 tapi tak nak cari kerja.Tapi tak perrrrr.....Allah faham apa yang saya fikirkan..Saya nak anak saya dijaga dengan baik.(mama saya yang jaga)Alhamdulillah...

Belajar sampai degree..tapi kerja gaji SPM je...KENAPA???sebab saya nak dekat dengan anak sy..yang hanya nk menyusu badan sahaja...So,dengan itu,sy mengambil keputusan untuk menjalan kan bisness..hihi..bukan baru setahun aku nak mula...Sejak semester 4 kat UiTM dulu aku mmg dah berniaga..Dan aku belanja untuk beli barang2 kawen aku pun guna duit bisness aku...Aku tak nak susah kan org lain...

Bagi aku,mama dan ayah dah banyak sangat berhabis untuk kami adik beradik..syukur,adik beradik pun bkn jenis yang suke menyusah kan mama n ayah...

 BATCH 01
Shawl 1.5 m bidang 60
tinggal 1 je lagi

 Batch 02
Shawl labuh 1.8 m bidang 60

Tudung 4 segi bidang 60

Ini lah permulaan kami...

Peminat2 tudung labuh boleh pm kami untuk maklumat lanjut atau pun tempahan ya...

0149726514

No comments:

Post a Comment