Nuffnang Ad

Thursday 11 August 2016

DAH LAMA TAK UPDATE BLOG

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...
Alhamdulillah, masih ingat pasword n ID nak log in blog ni..hihi...Nampak tak..berapa lama tak update...

Bukan sebab dah berubah minat...BUSINESS is NO 1 in my life...Cewahhh...Tahun 2016 ni, saya bersyukur kerana diberi kesempatan untuk merasai gerakan bayi di dalam perut ni...AKIFA nak dapat adik..HIHIHI...

So, aktiviti membaking tu sangat2 lah terhad..Dengan anak sulung yang makin membesar dan bijak...Jadi, saya mengambil keputusan untuk slow sikit..

Lagi pun, waktu bekerja, masa untuk membaking kurang. Tapi alhamdulillah..Selain membaking, saya buat juga benda2 lain..contoh nya macam doorgift seperti cookies and fridge magnet...

So..kalau ada sapa2 yang nak order untuk bulan 12 nnti..dah boleh book ya..

Semoga ALLAH permudahkan segala urusan harian saya sekeluarga..Tambahkan rezeki saya dan keluarga..berikan kesihatan yang baik untuk kami...
AMINN....

No comments:

Post a Comment